کلوپ: بايد مقابل ناپولي محتاط باشيم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : امیرپارسا

کلوپ: بايد مقابل ناپولي محتاط باشيم


سرمربي زردپوشان وست‌فالن به شاگردانش هشدار داد بايد در مقابل ناپولي محتاطانه بازي کنند.


 

تيم فوتبال بورسيا دورتموند که فصل گذشته نايب‌ قهرمان ليگ قهرمان اروپا شد امشب (چهارشنبه) در فصل جديد اين رقابت‌ها در گروه F در ورزشگاه سن‌پائولو ميهمان ناپولي است. پيش از اينکه فصل جديد فوتبال باشگاهي اروپا آغاز شود زمزمه‌هايي مبني بر جانشيني يورگن کلوپ به جاي والتر ماتزاري در ناپولي بود. سرمربي بورسيا دورتموند با تاييد اين موضوع در کنفرانس خبري گفت: بله اين موضوع صحت دارد. آئورليو دي لائورنتيس، رئيس باشگاه ناپولي تابستان امسال با من تماس گرفت. او پيش از اينکه با رافائل بنيتس در تماس باشد با من صحبت کرد. اگر او بعد از رافا به من زنگ مي‌زد که کاري احمقانه بود!

به گزارش تسنيم، يورگن کلوپ، سرمربي نايب قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا در خصوص رويارويي با ناپولي اظهار داشت: ما بايد با تيمي مصاف کنيم که بازي انفجاري از خود به نمايش مي‌گذارد پس بايد محتاط باشيم و به هم پيوسته بازي کنيم. در حالي که ايلکاي گوندوگان، سباستين کِل و لوکاس پيزچک در شرايط خوبي نيستند متاسفانه در بازي امشب گزينه‌هاي زيادي نداريم و ترکيب را بايد بر اساس داشته‌هايم بچينم.

وي افزود: حضور در ورزشگاه سن‌پائولو براي من تجربه‌اي عجيب خواهد بود، چون اين ورزشگاه محل بازي فوتباليست بزرگي همچون ديه‌گو آرماندو مارادونا بوده است. ما تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا نمايشي مثبت از خود ارائه دهيم. ناپولي و دورتموند شباهت‌هايي به هم دارند، آنها هم مثل ما بازيکنان مهم خود را از دست داده‌اند و تعدادي بازيکن جديد به خدمت گرفته‌اند.

زردپوشان وست‌فالن آره‌نا در گروه F با تيم‌هاي آرسنال، المپيک مارسي و ناپولي هم‌گروه هستند. سرمربي 46 ساله دورتموند در پايان خاطرنشان کرد: تمامي تيم‌هاي حاضر در اين گروه پتانسيل صعود به دور بعد ليگ قهرمانان را دارند. آرسنال، مارسي و ناپولي همگي تيم‌هاي پرتجربه و صاحب‌نامي هستند ولي به شخصه ترجيح مي‌دهم که دورتموند و ناپولي از اين گروه صعود کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل